.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نریمان: آمدن میرحسین قطعی نشده است

محسن نریمان که هم اکنون نماینده اصلاح طلب خانه ملت است درباره حضور میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: بنده هم زمزمه هایی مبنی بر آمدن وی شنیده ولی هنوز آمدن میرحسین قطعی نشده است.
به گزارش شمال نیوز به نقل ازمهر ،نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اینکه هنوز فرصت اظهار نظر در مورد نامزدهای انتخاباتی وجود دارد، افزود: اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آتی نقش تعیین کننده و پررنگی ایفاء می کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه ایران اسلامی از نظر تعداد ناوگان هوایی شاخص پایین تری نسبت به کشورهای پیشرفته دارد، اظهار داشت: هم اکنون ناوگان هوایی ایران با کمبود چهار هزار صندلی مواجه است.
محسن نریمان افزود: سازمان هواپیمایی کشوری اکنون با کمبود هواپیما و کمبود نقدینگی در ساختار دست و پنجه نرم می کند.
وی خاطر نشان کرد: در جلسه ای که با مدیران عامل شرکتهایی هواپیمایی دولتی و ایرلاین ها منعقد شده بود همگی خواستار حذف یارانه بلیت هواپیما مسافران برای جبران ضرر و زیان خدمات خود شدند.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مدیران شرکتهای فوق خواستار ارائه بلیط هواپیما به صورت کاملا آزاد به مسافران شدند تصریح کرد: نظرات این افراد پس از تصویب در کمیسیون عمران مجلس در برنامه پنجم توسعه لحاظ خواهد شد.
عضو گروه بررسی کننده لایحه هدفمند کردن یارانه ها در حوزه عمران با اشاره به اینکه هنوز مصوبه ای از مجلس مبنی بر حذف یارانه بنزین به جامعه ارائه نشده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مفاد لایحه هدفمند کردن یارانه ها باید بررسی موشکافانه و دقیق شده تا برای ملت ایران اثرات مثبتی داشته باشد.
نریمان به بررسی کمیسیون ماده 5 قانون شورای عالی شهرسازی مصوب قبل از انقلاب توسط کمیسیون عمران اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم این موضوع را در قالب کمیسیون برای تصویب و بررسی در صحن علنی مجلس بیاوریم.
به گفته این عضو کمیسیون عمران مجلس، با تصویب طرح فوق بسیاری از طرح های تفضیلی شهرسازی روان و تسهیل خواهد شد.
نریمان هم اکنون نماینده مردم بابل و قبل از آن نخستین استاندار خراسان شمالی در دولت سید محمد خاتمی بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.